خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/15 - 08:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

پیگیری برای تامین اعتبار در جهت آسفالت راه های روستایی کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: برای حل مشکل آسفالت جاده های روستایی نیز پیگیری هایی صورت گرفته است که خوشبختانه تعدادی از روستاها جاده های آنها آسفالت گردید و این نیز با مساعدت بنیاد مسکن انجام گرفت.

محمد رضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد که این موضوع می تواند مشکل مردم را تا حدودی در این رابطه برطرف کند و امیدوارم با مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خدمات پزشکی در حوزه انتخابیه افزایش پیدا تا رضایتمندی مردم جلب شود.



وی افزود: همچنین با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفته است تعدادی دستگاه آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی اختصاص یافت که این مهم نیز با مساعدت وزارت بهداشت انجام گرفته است و البته قول هایی نیز داده شده است تا امکانات بیش تری به مراکز درمانی حوزه انتخابیه اختصاص پیدا کند.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و با مساعدت های صورت گرفته از سوی سازمان عشایر کشور مشکلات عشایر حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانند اقداماتی را در این رابطه انجام دهند.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای حل مشکل آسفالت جاده های روستایی نیز پیگیری هایی صورت گرفته است که خوشبختانه تعدادی از روستاها جاده های آنها آسفالت گردید و این نیز با مساعدت بنیاد مسکن انجام گرفت از موارد دیگری که دنبال کردیم موضوع نوسازی و بازسازی مدارس حوزه انتخابیه بوده است که در این زمینه نیز اقدامات مطلوبی انجام گرفته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 358460
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار